Új jelszó kérése
Hírlevél
Kategóriák

Látogasson el honlapunkra, ahol teljes raktárkészletünket megtalálja letölthető Excel listákban.

Házhozszállítás

Nyelv váltás
Fizetési megoldás
Pénznem váltás
Partnereink
Tanúsítvány
SSL Certificate
Látogató számláló
0
1
3
1
6
9
1

GYIK

Vásárlóink kérdezték:

 

- Miért kerül „csak” ennyibe?

Termékeink döntő részét hazai és nemzetközi aukciókból, felszámolásokból, ipari üzemek és gyárak bezárásából szerezzük be. Mivel nagy tételben és széles termékskála felvásárlásával alacsony beszerzési árakat tudunk elérni, ezt webáruházunk árképzésével vevőink felé is biztosítani tudjuk.

 

- Adott termékből 1 db van raktáron. Nekem 3 db kellene. Tudnak még beszerezni belőle?

Sajnos nem, főleg nem ezen az áron. Szinte minden termékünk egyszeri, -néha megismételhetetlen- felvásárlásból származik, csak kis esély van arra, hogy legközelebb is jön be belőle ugyanolyan.

 

- Kerestem egy terméket, de nem találtam. Van rá esély, hogy a jövőben lesz belőle a webáruházban?

Igen. Még mi magunk sem tudjuk, hogy egy hét múlva milyen új termékkör fog megjelenni nálunk. Mindent felvásárolunk, amiben látunk fantáziát, és jó árban van, érdemes időnként visszalátogatni hozzánk. Naponta 10-20 termékkel bővül webáruházunk kínálata.

 

- Használt vagy új?

A termék állapotát minden esetben feltüntetjük az adatlapon. Ha nem vagyunk 100%-ig meggyőződve róla, hogy az adott termék nem volt még használva, akkor használtként áruljuk.

A használt termékek döntő többségét villamosmérnök vagy informatikus kollégáink tesztelik. Persze vannak olyan termékek, melyek tesztelése (legnagyobb igyekezetünk ellenére) még nálunk sem megoldható, ilyenek pl. a stúdiótechnikai eszközök egy része, a műanyag fröccsöntő gépek, stb. Természetesen ezekre az árucikkekre is vonatkozik az elállás joga, így a vevőt nem érheti kár.
Egyes termékkörökből kizárólag új, nem használt tételeket árulunk, ilyenek pl. a csapágyak.

 

- Van a terméknek gyári doboza, gyári csomagolása?

Amennyiben a termékről készült fotókon nem látható doboz (egyéb gyári csomagolás), akkor a terméknek nincs gyári doboza (vagy csomagolása). Ebben az esetben a sérüléstől óvva (befóliázva, bezacskózva, stb.) kerül a csomagba, amit feladunk Önnek.

 

- Mikor kapom meg a csomagom?

Akkor tudunk a leggyorsabbak lenni, ha hétköznap van, utánvétes fizetési móddal rendel, és még nem múlt el 14 óra. A 14 óra előtt beérkezett rendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, a kiszállítás a következő munkanapon történik. (Ritkán, de előfordul, hogy késik a futárunk. Ilyenkor a 15 óra körül beérkező rendeléseket is még aznap fel tudjuk adni.)

Ha előutalással szeretne fizetni, akkor az összeg beérkeztét követően adjuk fel a csomagot, egyszóval nem csak tőlünk függ a gyorsaság.

Ha a megrendelt áru túlméretes vagy a tömege meghaladja a 40 kg-ot (és nem lehet több csomagra szétosztani), akkor vagy saját autóval szállítjuk ki az árut, vagy külsős futárszolgálatot kell megbíznunk az egyedi szállítással - külön költségért. Kb. 2-3 munkanapos kiszállítási határidővel kell számolni, de ezzel kapcsolatban minden esetben visszajelzünk Önnek.

- Mikor érvényes az ingyenes szállítási költség?

Minden esetben érvényes, ha a rendelése átlépi az ingyenes szállítási költségre vonatkozó rendelési értéket, és olyan terméket/termékeket rendel, amelyek tömege vagy mérete lehetővé teszi hogy a GLS futárszolgálat által egy vagy több csomagban elküldhessük.
Ha 40 kg-nál nehezebb, vagy nagy terjedelmű terméket rendel, és azt nem tudjuk több csomagba szétosztani, akkor arra a termékre nem érvényes az ingyenes szállítási költség. Még akkor sem, ha ezt a kosár alján a webáruház kiírja.
Ez egy olyan probléma, amit még nem sikerült megoldanunk a webáruház üzemeltetőjével.
Ezt a termék adatlapján minden esetben feltüntetjük, és az ilyen termékeket csak személyes átvétellel lehet megrendelni, készpénzfizetéssel.
Természetesen az ilyen termékeknél is van lehetőség arra, hogy - előzetes megbeszélés alapján - a terméket eljuttassuk Önhöz, de egyedi szállítási költséget kell kalkulálnunk.
Az ilyen termékeknél a szállítással kapcsolatban - lehetőleg még a megrendelés előtt - kérem vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.

- Miért tudom csak személyes átvétellel megrendelni a terméket?

Minden termékünknél, amelyet nem tudunk a GLS futárszolgálat által megadott tömeg vagy méretkorlátozás feltételeit betartva becsomagolni, és eljuttatni Önhöz, a félreértések elkerülése végett be kellett állítanunk a "Csak személyes átvétellel" opciót, mert az ilyen termékekre (bár a webáruház a kosár alján kiírja) az ingyenes szállítási költség nem érvényes! Ezt a termék adatlapján minden esetben feltüntetjük, és az ilyen termékeket csak személyes átvétellel lehet megrendelni, készpénzfizetéssel.
Sajnos  a webáruház motorja nem engedi hogy bizonyos termékeket szállítási költség szempontból külön kezeljünk, ezért kellett ezt a megoldást választanunk.
Természetesen az ilyen termékeknél is van lehetőség arra, hogy - előzetes megbeszélés alapján - a terméket eljuttassuk Önhöz, de egyedi szállítási költséget kell kalkulálnunk.
Az ilyen termékeknél a szállítással kapcsolatban - lehetőleg még a megrendelés előtt - kérem vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.

- Hol találom a csapágyakat?

Mivel cégünk elsősorban csapágy-kereskedelemmel foglalkozik, kínálatunk túl nagy és gyorsan változó ahhoz, hogy webáruházunkban napra készen szerepeltetni tudnánk. Teljes csapágylistánkat a CSAPÁGY menüpont alatt, pdf dokumentum formájában tekintheti meg. Ha csapágyat szeretne rendelni, írjon a moni@kobellker.hu címre vagy hívjon a 06-24-420-011-es számon, és felvesszük rendelését, akár másnapi kiszállítással.

Csak új, NEM használt csapágyakat forgalmazunk. Sokszor előfordul, hogy ipari kiszerelésben van raktáron az adott csapágy, ilyen esetben a kis darabszámú rendelések esetén megbontjuk a gyári csomagot, és egyesével (vagy ötösével, tizesével) nylon csomagolásban vagy simítózáras tasakban tudjuk küldeni a megrendelt tételt. Ha Önnek fontos a csomagolás módja, vegye fel velünk a kapcsolatot, és a lekérdezett tételek csomagolásával kapcsolatban visszajelzünk!  

- A terméknél nem működik az adatlapra, katalógusra, gyártó oldalára mutató link. Miért?

A termékek bevételezésekor keresünk az adott termékre vonatkozó gyári leírást, katalógust, bármit, ami a termék kiválasztásához, beüzemeléséhez, használatához szükséges lehet.
Ha egy megadott link nem működik, annak az az oka, hogy a weboldal tulajdonosa (amire a link mutat) időközben eltávolította a honlapjáról, átnevezte vagy máshova helyezte azt.
Előfordul az is, hogy nem találunk semmilyen hasznos információt a termékről mert már nem gyártják, vagy a gyártót felvásárolták és más cégekkel olvadt egybe. Természetesen ők az új termékeiket akarják eladni, ezért nem nagyon igyekeznek a régebben gyártott termékeikről információkat, katalógusokat fenntartani. Jó példa a Telemecanique-Eaton-Schneider kombó.
Esetleg olyan a termék, amiről nem szoktak közkézen forgó dokumentumokat kiadni. Ilyen például a Nato páncélozott bombaszállítóhoz való kormánymű vagy hidraulikus rendszer a fegyverzet töltőhöz. Véletlenül ilyen is került be hozzánk.

- Zsibvásár kategória? Ez nem nagyon illik a profilba…

Tényleg nem. Néha mi is meglepődünk… Előfordult olyan eset is, hogy megnyertünk egy polcrendszerről szóló aukciót, de azt is el kellett vinnünk, ami rajta volt. Egy ideig gyűjtögettük a nem profilba vágó tételeket egy sötét sarokban, de aztán gondoltunk egy merészet (meg a sarok is kezdett kiborulni), és létrehoztuk a Zsibvásár, ajándéktárgy kategóriát. Nem bántuk meg. Karácsony előtt a 63 cm-es új plüssmaci 3500.- Ft-ért szinte ajándék.

Webáruház készítés